Słodki luty

W lutym udało mi się obejrzeć kilka nowych wystaw i powrócić do tych, które już kiedyś widziałam. Marzec pod względem wrocławskich wernisaży i innych wydarzeń kulturalnych zapowiada się jeszcze lepiej. Również w lutym stałam się zagorzałą fanką wszystkiego co pistacjowe i w rezultacie pochłonęłam tony cukru. I najważniejsze. Założyłam nowy profil na Instagramie @qlturalnywroclaw, poświęcony tylko i wyłącznie sztuce, kulturze, architekturze Wrocławia. Jest dokładnie taki, jaki zawsze chciałam mieć, zarówno pod względem merytorycznym jak i wizualnym. Uwielbiam spacery po wrocławskich zakątkach, podczas których pstrykam mnóstwo zdjęć i po prostu potrzebowałam nowego miejsca, by móc podzielić się pięknem mojego miasta i moim poczuciem estetyki. 

Moje nowe konto na Instagramie @qlturalnywroclaw. Dopiero się rozkręcam

Tajemnicza enklawa w środku wielkiego miasta. Wirydarz Ossolineum to jedno z moich ulubionych miejsc we Wrocławiu. W centrum dziedzińca znajduje się zabytkowa, drewniana studnia z 1700 roku. Warto bliżej przyjrzeć się jej detalom. Pokryta jest dębową gloriettą arkadową, charakterystyczną dla XVIII-wiecznej architektury śląskiej. Na studni umieszczona jest również tabliczka upamiętniająca daty jej kolejnych renowacji. Ciężko uwierzyć, iż jeszcze dwa stulecia temu były tu stajnie i obory. 

Feeria barw w Pasażu Grunwaldzkim. Do 30 kwietnia trwa wystawa plenerowa obrazów Dolnośląskiej Grupy Artystycznej Bastion Ceglarski

Tłusty Czwartek. Ile zjedliście pączków? Ja w tym roku skromnie, całe dwie sztuki. Ten pistacjowy pochodzi z ''Chrupiące Marche'' w Galerii Dominikańskiej

Kolorowe podwórka na wrocławskim Nadodrzu

Migawka z wystawy autorstwa Witolda Liszkowskiego ''Polisemie - sztuka osobista'' w Galerii Miejskiej we Wrocławiu

Wrocławski urbex. Ruiny ewangelickiego Kościoła Chrystusowego z ok. 1853 roku

Na ulotną chwilę zawitała do nas zima

Krzesło Kantora. 9-metrowa rzeźba wykonana z betonu, znajdująca się przy ulicy Rzeźniczej


Miniaturowy świat na powierzchni 900m² we wrocławskim Kolejkowie. Coś dla małych i tych nieco większych


Wystawa czasowa w Muzeum Narodowym we Wrocławiu. ''Wiwat Muzeum!'' - czyli o roli muzeum we współczesnym świecie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szlak z Barda Śląskiego na Kłodzką Górę - kolejny szczyt Korony Gór Polski zdobyty

Rumunia - po drugiej stronie lasu

Trekking na Kaukazie - moje ulubione górskie kadry